Bijna zover... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Fleur Bergman - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Fleur Bergman - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 April 2008 | Nederland, Purmerend

Hola!

Nog een paar uurtjes en dan zit ik in het vliegtuig richting Madrid. In Madrid stap ik over en vlieg ik naar Mexico city. Dit keer blijf ik niet eerst een paar dagen in Mexico city, maar vlieg gelijk door naar Oaxaca.

Mijn lieve vriendinnetje Eva komt een paar dagen later, want die zit nu nog in Nepal :-) Maar ik vermaak me die eerste dagen wel met Spaanse les, Koninginnedag vieren in het kindertehuis, beetje winkelen en frioreo's drinken bij de Italian Coffee Company!!

Zie jullie weer in juni ;-)

Adíos, Fleur


  • 27 April 2008 - 08:45

    Babbel En Marijke:

    Hola Flor,
    We hebben je gisteravond al een goede reis toegewenst, maar bij deze nogmaals. Geniet ervan. Neem een frioreo in Oaxaca van Babbel. Doe Oaxaca ook mijn groeten want wat een heerlijke plek!
    Besos voor de kindjes en tot mails/skypes/sms.
    Fijne vlucht
    Babbel en Marijke

  • 27 April 2008 - 10:31

    Jan Boegborn:

    Hoi Fleur,
    Leuk dat je weer gaat. Ik ga je volgen!
    Afgelopen weekend heb ik nog contact gehad met Rik en Guus (van Window to the World). Wellicht kun je in Oaxaca tot een concreet project komen, waarin zij wat voor jou (en de kinderen vooral) kunnen betekenen.
    Heel veel plezier en succes,
    Groetjes,
    Jan

  • 28 April 2008 - 06:17

    Linnie:

    Heeeej lieve Fleurtje!
    Hopelijk heb je een goede reis gehad? Echt zo heerlijk dat je weer daar bent. Geniet ervan, dan proost ik hier in NL op jou met Queensday.

    LIEF KUSSIE uit Adam

    Linnie

  • 28 April 2008 - 13:13

    Tassieeee:

    Heee fleurie!
    Ik hoop dat de vlucht is meegevallen. Hoe is het daar? Doe maar de groetjes aan de kids. Ik hoop dat je een leuke tijd zal hebben en ik ga het vanachter mijn computertje volgen. Heel veel liefs tassie

  • 28 April 2008 - 17:22

    Rob :

    Ga je natuurlijk weer alle berichtjes lezen.
    Veel succes ! ( natuurlijk ook van Hennie )

    groetjes uit Almere

  • 29 April 2008 - 12:25

    Brenda:

    Hola chica!! Eindelijk een berichtje van mij.Maar vertel, vertel, vertel!!!! Hoe is het in Oaxaca, wat voor leuke dingen heb je in onze favo winkel gekoch? Is je tas al te zwaar?? enz enz enz! Ben zo benieuwd!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Mexico :)

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2011

50 uur later :)

05 Maart 2010

Saludos de mi Mexico lindo!

02 Maart 2010

Vamos a la playa... oh, oh, oh, oh ooooh :)

25 Februari 2010

Mi Oaxaqueno lindo :)

22 Februari 2010

Viva la Mexico :)
Fleur

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 56677

Voorgaande reizen:

11 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Mexico 2011

19 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Mexico :)

Landen bezocht: