Weer terug van weggeweest! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Fleur Bergman - WaarBenJij.nu Weer terug van weggeweest! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Fleur Bergman - WaarBenJij.nu

Weer terug van weggeweest!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 Oktober 2007 | Mexico, Mexico-stad

Hola amigos,

Het voelt erg goed om weer terug te zijn in Mexico!!!!

De vlucht was lang maar alles ging goed en een half uur na ons landden mijn zus en mijn tante op het vliegveld van Mexico city. We zitten in een leuke casa in de Zona Rosa. Zondag heb ik mijn familie de highlights van de city laten zien. Op zondag komen veel Mexicanen naar de Basilica de Guadalupe, zelfs knielend over het enorme plein de kerk in. Nu was er ook een processie, wij denken voor Allerheiligen. Het was helaas een erg koude dag en heb zelfs een winterjas moeten kopen ;-)

Vandaag naar de piramides van Teotihuacan geweest en ze beklommen. Nu voorbereid op de kou maar gelukkig brak de zon door. De piramides waren weer prachtig!

Morgen vertrekken we met de bus naar Oaxaca, waar het hopelijk warmer is dan de 15 graden in Mexico city. Ik kan niet wachten om de kindjes van het kindertehuis weer te zien en ze voor te stellen aan mijn familie!

Muchos besos, ook van Babs, Mirjam & Loes

Fleur

• 30 Oktober 2007 - 08:16

Linnie:

Joehoe!!! Nou spannend hoor allemaal!
    Ik kan niet wachten op fotootjes van al die lieve kindjes! En hier is het ook zuur weer ;-) Heel veel plezier daar!

Lieve hollandse ZOEN

• 30 Oktober 2007 - 09:45

Eva:

Veel plezier daar lieverds!
    -x-

• 30 Oktober 2007 - 10:02

Tassie :

Fleur!!!!
    Dijs en ik zaten gister al te kijken of je een berichtje had achtergelaten, maar nu eindelijk wel! Ben erg benieuwd naar de foto's van de piramides. Ik hoop dat de kindjes morgen blij zijn om je weer te zien. Spannend hoor! Nou fleurie, we wachten je volgende bericht af. Dikke kus

• 30 Oktober 2007 - 11:44

Kees:

wiep en ik zijn stik jaloers, wat een belevenissen weer.

• 30 Oktober 2007 - 12:01

Marijke:

Ik ga je voorzien van echt nuttige informatie. Wunderground geeft als voorspelling voor Oaxaca: wo 27 graden, do 28 graden, vr 28 graden en 20% kans op regen, zaterdag 23 graden. Dat is nog eens goed nieuws, nietwaar. Sleep je wel al die dagen met je nieuw aangeschafte winterjas. Zit H&M ook in Mexico City of was het Zara? Geniet van alles en met name van je kindjes. Veel plezier en groeten, M.

• 30 Oktober 2007 - 13:22

Pap:

vandaag na het trainen meteen gekeken of er al een berichtje was en jawel hoor.
    Jammer dat je een jas moest aanschaffen vanwege het aldaar koude weer, altijd weer handig voor het koude landje hier. Jullie hebben al het een en ander gezien en nu de grote reis naar Oaxaca, dat zal weer een emotioneel weerzien zijn, veel sterkte daarmee.Hier is het koud en regenachtig, ben met Nijn maar niet buiten gaan wandelen, maar haar maar extra verwend.Wens jullie allen een hele goede reis naar Oaxaca en van hieruit de groeten van Nijn en mij aan jullie allen maar speciaal aan mijn Loepie.

je man/pap en zwager.

• 30 Oktober 2007 - 14:19

Juud&Pim:

Hi familie!!

Wat een luxe, zo'n prive gids! Wel jammer dat het dan zo koud is. Hopelijk dat Oaxaca jullie warmer weer geeft.

Gelukkig dat Henk niet met jullie mee is, ik stond vanochtend met een lege accu. Mijn autootje houdt toch ook meer van de zon..haha.

PS. Loes we hadden Prison Break toch nog op de recorder staan, dus nemen het a.s. keren ook wel voor je op!

Heel veel plezier!

Dikke knuffels van Pim, Juud en Sis.

• 30 Oktober 2007 - 14:34

Lonneke:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en lekker genoten hebben van Mexico City, wel behoorlijk fris zeg. Hoorde al (van fam. Garcia) dat het in Oaxaca ook nog niet erg warm is, maar ze vinden het daar wel erg snel koud, dus valt vast mee ;)
    Ben erg benieuwd hoe het in het Casa Hogar is; maak ook maar goed veel foto’s! :D
    Besos

• 30 Oktober 2007 - 19:38

Judith:

Spannend hoor. Blij dat jullie goed zijn aangekomen. Hoop dat het in Oaxaca warmer is dan in Mexico City.
    Veel plezier!

Liefs,
    Judith

• 30 Oktober 2007 - 22:02

Paul En Anneke:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Het is hier ook koud, dus wat dat betreft scheelt het niet veel. Alleen hebben wij het misschien iets warmer met die heerlijke koffie en appeltaart!!!! Ben benieuwd naar de reaktie van de kindertjes. Zag Dave op koopzondag ook met zijn ziel onder zijn arm lopen. Nu dames gedraag jullie en ik kijk uit naar de eerste foto's. Dikke kussen van ons hier uit het purmerendse.

• 31 Oktober 2007 - 08:10

Rob:

Hoi Fleur

Welkom in Oaxaca. Ben je al bij de I.C.C. geweest !!!!!!!

• 31 Oktober 2007 - 09:17

Miep:

Het zegd toch wel wat over jullie hechten familieband om zo'n bijzonderen reis met elkaar temaken.Geniet ervan en blijf jullie volgen.

Lieve groetjes Miep

• 31 Oktober 2007 - 18:38

Yvonne :

Leuk om je berichtje te lezen. Veel plezier samen!
    Liefs Yvon

• 31 Oktober 2007 - 19:56

Jessica:

Hej meisie!
    Super dat jullie goed zijn aangekomen en lekker aan het genieten zijn!

Hoop dat je alles kunt zien wat je wilt gaan zien....ik zal je volgen via je site!!
    Leuk!!

LIEFS!!! Jessica

• 31 Oktober 2007 - 20:02

Erwin:

Hee hoi!

Het is dus alweer begonnen! Ik wens je al het goeds daar en wacht met smart op de eerste foto's ;)

Kus!

• 31 Oktober 2007 - 20:23

Jan Boegborn:

Hoi Fleur,
    Ook nu blijf ik weer van de partij om te zien hoe het je daar vergaat. Veel plezier en vooral ook succes.
    Groetjes,
    Jan

• 01 November 2007 - 07:40

Sanne:

Hoi! Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik wens je veel plezier in Oaxaca, hou ons op de hoogte! De groetjes aan alle kids daar.
    Kus Sanne

• 01 November 2007 - 09:31

Brenda:

Heeeeeeeeeeee, klinkt weer heerlijk alleen het weer moet nog een beetje beter worden!
    Vanuit Saigon heel veel plezier voor jullie alle vier!!!
    Dikke kus

• 01 November 2007 - 16:43

Waltraud:

Wat geweldig dat het goed gaat met jullie. Het is toch fijn om een berichtje te krijgen. Wij denken veel aan jullie. Het zal wel een groots welkom zijn bij het kindertehuis.
    Hier was het vandaag te warm voor een winterjas maar 's avonds koelt het af.
    Een goede reis verder toegewenst. Geniet maar volop.
    Dikke knuffels uit Holland
    van Arthur & Waltraud